وبلاگ

کادو روز پدر چی بخرم خوبه !!

کادو روز پدر چی بخرم خوبه

هنوزم فکر می کنید انتخاب کادو برای روز پدر کار راحتیه و می تونید با یه کادو ساده و معمولی مثل همه سال ها پدر یا همسرتون را خوشحال کنید. در اینجا بهتون بگم که سخت در اشتباه هستید. چرا !!!

چون مردان امروزی بسیار احساساتی‌تر از مردان  دوران قدیم هستند و  عاشق نوآوری و چیزهای جدید هستنئ به همین دلیل است که باید برای خرید کادوی رزوز  امسال یک خلاقیت  جدید به خرج دهید  و کادوی امسال تان کمی متفاوت تر از هر سال باشه و یه کادوی مناسب‌ تری تهیه کنید.

البته اصلا لازم نیست نگران باشید. ما در فروشگاه سوغات مادر جون به شما چندین و چند گزینه مناسب که می‌توانید به عنوان هدیه روز مرد بخرید را معرفی می‌کنیم.

کادو روز پدر

تجربه‌ی لحظات شگفت‌انگیز: کادویی منحصر به فرد برای پدر

با توجه به اینکه نیازهای پدر، همسر یا  نامزد شما ممکن است متفاوت باشد، می‌توانید یک کادوی کاربردی برای آنها بخرید. این نوع هدایا می‌توانند عملکردی باشند و به زندگی روزمره آنها کمک کنند. مانند ست خاتم کاری

لحظات  به یادماندنی با کادویی متفاوت برای پدر

گر پدرتان  به سرگرمی  علاقه دارد دارد، برای او هدیه ای انتخاب نمایید که بتواند برای فعالیت های مورد علاقه اش استفاده کند. به عنوان مثال، اگر خرید تخته نرد و شطرنج خاتم کاری  با نقوش سنتی ربیا می تواند یک هدیه مناسب باشد. جهت دیدن انواع تخته نرد به بخش هدایای  مناسبتی مراجعه کنید.

تخته نرد

روز پدر را به یک تجربه  به یاد ماندنی تبدیل کنید

روزپدر، روزی است که در آن پدران توسط فرزند و همسر مورد تقدیر و تشکر قرار می گیرد زیرا علاوه بر اینکه قوی ترین فرد در مسیر تربیت در خانواده است نقش بسیار مهمی در آینده و تکوین شخصیت فرزندان دارد.

کادو خاص برای روز  پدر

اگر پدر یا همسرتان به لوازم تزئینی علاقه دارد می توانید ساعت زبیا خاتم کاری در ابعاد و شکل های هندسی که بسیار جذاب هستند هدیه دهید.باکس ساعت خورشیدی یک گزینه عالی می تواند باشد.

محتوای این باکس شامل:

محتویات این باکس شامل:

ساعت خورشیدی

قلمدان خاتم کاری

سفره قلمکار یک در یک

باکس های فوق العاد زبیا و منحصر به فرد دیگری نیز در این فروشگاه موجود است.

باکس هدیه کد 1053

جاکارتی چرم، جا پاسوری، سرکلیدی، خودکار، فندک خاتم

این باکس کامل، بهترین هدیه برای روز پدر یا همسر شما می‌باشد.  پیشنهاد می کنیم از این هدیه جذاب و کامل به هیچ وجه غافل نخواهید شد.

پک هدیه

ست هدیه سفره قلمکار و گلدان مس و پرداز

این باکس، بسیار زیبا و آنتیک است که توانسته است بین طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. گلدان‌های مسی زیبا نیز در این باکس با ابعاد مختلف موجود هستند که به دلیل ظاهری خیره‌کننده، محبوبیت بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.

سوغات صنایع دستی اصفهان

این ست های زبیا را چطور تهیه کنیم؟

اگر به دنبال یک هدیه با قیمت مناسب و اقتصادی برای روز پدر هستید، می‌توانید به فروشگاه سوغات مادر جون مراجعه کنید. در این فروشگاه، ست‌های روز پدر موجود است که با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق خرید آنلاین از این فروشگاه، هدیه را به منزل یا محل کار پدرتان تحویل بگیرید و در عین حال زمان خرید را نیز صرفه جویی کنید. این روش می‌تواند باعث غافلگیری و خوشحالی پدرتان در روز ویژه‌ای که به او اختصاص دارد، شود.

شما می توانید ست مورد علاقه خود را در اندازه و بسته بندی مورد علاقه خود سفارش و از طریق مورد نظر خود دریافت کنید فقط کافی است یه سایت ما یا صفحه تماس با ما سر بزنید.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *