وبلاگ

صنایع دستی مناسب برای جهیزیه

صنایع دستی به تولید محصولات تزئینی و گاهاً کاربردی وهمچنین صنایع دستی مناسب برای جهیزیه  توسط هنرمندان با استفاده از دست اشاره می‌کند. این صنایع نماد هویت هر کشور هستند و نشان‌دهنده تمدن آن کشور می‌باشند. بیش از 80 درصد از صنایع دستی جهان در ایران تولید می‌شوند که این نشان‌دهنده تاریخچه قوی و تمدن بزرگ کشور ایران است. جالب است بدانید که بیش از 75 درصد از صنایع دستی ایران در شهر اصفهان تولید می‌شود و اصفهان به عنوان قطب صنایع دستی کشور محسوب می‌شود.فروشگاه سوغات مادرجون یکی از عرضه کننده های زبیاترین صنایع دستی می باشد.

استفاده از صنایع دستی در جهیزیه عروس

در دوران حاضر، بسیاری از کارشناسان طراحی داخلی از المان‌های سنتی در تکمیل دکوراسیون منازل استفاده می‌کنند. دلیل این امر این است که این سبک طراحی و تزئینات در بازار رونق زیادی یافته است.

وقتی مردم پس از یک روز کار سخت از ترافیک و شلوغی شهرهای مدرن به خانه خود باز می‌گردند، می‌خواهند در یک محیط صمیمی و دنج قرار بگیرند. بیشتر افراد از تماشای صنایع دستی لذت می‌برند و اعتقاد دارند که کارهای هنری جذاب و سنتی حس آرامش و انرژی مثبتی را به آنها باز می‌گرداند که در طول یک روز ممکن است به هر دلیلی از دست برود.

شما می‌توانید با تزئین اتاق و فضای زندگی خود با المان‌های مختلف صنایع دستی، سبک گذشته را همچنان زنده نگه دارید.

صنایع دستی مناسب برای جهیزیه یک انتخاب هوشمندانه است که همزمان چندین مزیت را به همراه دارد:

ظروف و وسایل صنایع دستی به یک ترند در تزئین و دکوراسیون منازل تبدیل شده‌اند که هیچگاه قدیمی نمی‌شوند و هر روز به ارزش مادی و معنوی این محصولات افزوده می‌شود. در گذشته نیز نوعروسان در جهیزیه خود از صنایع دستی استفاده می‌کردند، اما در سال‌های اخیر این خریدها رواج بیشتری پیدا کرده است.

مزایای استفاده از صنایع دستی مناسب برای جهیزیه

شما با خرید صنایع دستی به لحاظ تزئینی از این محصولات بهره‌مند می‌شوید و با استفاده از جنبه کاربردی آنها، پذیرایی به یادماندنی‌تری از مهمانان خود خواهید داشت.

خرید صنایع دستی از سازندگان صنایع دستی، به نوعی حمایت از هنرمندان و صنعتگران کشورمان محسوب می‌شود و به رونق و توسعه این صنعت در کشور کمک می‌کند.

سرویس شربت خوری فیروزه کوب کوچک

صنایع دستی اصل برای جهیزیه را از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی سوغات مادرجون  یکی از فروشگاه‌های معتبر صنایع دستی ایران است که انواع صنایع دستی اصفهان را به فروش می‌رساند.

شما می‌توانید جهیزیه خود را با صنایع دستی این فروشگاه تکمیل کنید. این فروشگاه انواع صنایع دستی ارزشمندی مانند فیروزه کوبی، خاتم کاری، مس و پرداز، مس و خاتم کاری، میناکاری و غیره را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، در این فروشگاه می‌توانید انواع جعبه‌های کاربردی مختلف مانند  جعبه های ست هدیه چوبی و دستمال کاغذی چوبی، و همچنین ساعت دیواری خاتم کاری لوکس را نیز پیدا کنید. این محصولات همچنین به عنوان هدایای بسیار مناسب برای عروس و داماد پیشنهاد می‌شوند. فروشگاه اسوغات مادرجون ، هدایای خلاقانه‌ای را برای اهداف مختلف به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

برای جهیزیه عروس خرید کدام صنایع دستی پیشنهاد می شود؟

در سال‌های اخیر، صنعت صنایع دستی در کشور پیشرفت‌های قابل توجهی را تجربه کرده است. این محصولات نه تنها بسیار لوکس و زیبا ساخته می‌شوند، بلکه از کیفیت و دوام بالایی نیز برخوردار هستند که باعث می‌شود قابلیت استفاده پیدا کنند. به همین دلیل، پیشنهاد ما به عروس خانم‌هایی که به دنبال تکمیل جهیزیه با صنایع دستی هستند، این است که صنایع دستی کاربردی را انتخاب کنند. این نوع محصولات، علاوه بر تزئین منزل، امکان استفاده به عنوان ظرف میوه خوری، آجیل خوری، گزخوری و سایر موارد را نیز دارا می‌باشند.

در جهیزیه عروس می‌توانید از محصولات هنری زیبا و منحصر به فردی استفاده کنید. برخی از این محصولات شامل موارد زیر می‌شوند:

آیینه و شمعدان صنایع دستی مناسب برای جهیزیه

یکی از مهمترین اقلامی که در جهیزیه عروس استفاده می‌شود، آیینه و شمعدان می‌باشد. خوشبختانه، در رشته‌های هنری مختلف مانند خاتم کاری، قلم زنی، فیروزه کوبی، میناکاری، مس پرداز، مس خاتم و غیره، آیینه و شمعدان‌ها به اندازه‌ها و قیمت‌های متنوع تولید می‌شوند. این امر باعث می‌شود که دست عروس و داماد در انتخاب آیینه و شمعدان آزاد باشد. همچنین، تنوع در طرح و سبک آیینه و شمعدان‌ها باعث می‌شود که با انواع اقلام دیگر جهیزیه به خوبی ترکیب شوند.

قاب آینه و عکس 24*18 سایز 3

قوری و سماور مس و پرداز

یکی دیگر از محصولات بسیار مناسب برای جهیزیه، قوری و سماور قلم‌زنی می‌باشد. قوری و سماور قلم‌زنی با اصالت هنر ایرانی، جذابیت و زیبایی منحصربه‌فردی را به خانه شما اضافه می‌کنند. این محصول در دو نوع دکوری و دکوری کاربردی تولید می‌شود. همچنین، در ظرفیت‌های مختلف، رنگ‌های گوناگون و مدل‌های متنوعی در بازار موجود است. قوری و سماور قلم‌زنی با روکش اب نقره یا اب طلا نیز از جمله محصولات محبوب در رشته مس و پرداز هستند.

ظروف مس و پرداز

ساعت تذهیب

ساعت زبیای و چشم نواز تذهیب نیز از دیگر محصولاتی هستند که برای تزیین منزل عروس بسیار مفید می‌باشند. قاب خاتم‌کاری در کنار طرح قلم‌زنی شده، زیبایی بی‌حد و اندازه‌ای را به خانه شما اضافه می‌کند. ساعت تهذیب در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود.

ساعت تذهیب و خاتم

سرویس چای خوری

سرویس چایخوری نیز همانند سایر محصولات صنایع دستی، در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود. سرویس چایخوری فیروزه‌کوبی، قلم‌زنی، میناکاری، الماس‌تراش و حتی خاتم‌کاری در بازار با مدل‌ها و سایزهای مختلفی موجود است. شما می‌توانید بسته به سلیقه، رنگ و نوع سایر اقلام جهیزیه عروس، از بین این محصولات موردی را انتخاب کنید و باعث ماندگاری جهیزیه شوید.

جمه بندی

علاوه بر این، محصولات هنری دیگری نیز وجود دارند که برای جهیزیه عروس بسیار مناسب هستند. این محصولات شامل گلدان‌های میناکاری، گلدان‌های فیروزه‌کوبی، گلدان‌های خاتم‌کاری، اجیل‌خوری، شیرینی‌خوری، میوه‌خوری، ظروف تزیینی و غیره می‌شوند.

فروشگاه سوغات مادر جون به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های صنایع دستی، تنوع محصولات، قیمت مناسب و کیفیت برتر را به شما ارائه می‌دهد.  شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری  محصول مورد دلخواه خود را سفارش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *