وبلاگ

3 مزایای هدایای سازمانی

هدایای سازمانی

هدایای سازمانی

مزایای هدایای سازمانی این است که نقش بسیار پر رنگی در افزایش بهره وری کارکنان دارد، هدیه سازمانی به کارکنان و اعضای یک مجموعه می‌توان از آن‌ها قدردانی کرد و به زحمات و تلاش‌هایشان در شرکت ارج نهاد و همینطورهدیه به اعضا و کارکنان سازمان، تاثیر گذاری آن است بنابراین گرفتن هدیه‌ای خاص باعث خوشحالی و رضایت بیشتر هر انسانی می‌شود. از آنجایی که داشتن رضایت خاطر و احساس ارزشمندی یکی از مهمترین عوامل برای متعهد کردن پرسنل یک کسب و کار به شمار می‌آید، با دادن هدیه سازمانی می‌توانید این احساس را به کارکنان خود هدیه کنید و با افزایش بهره وری کارکنان، به کسب و کارتان رونق ببخشید. 

به طور کلی، در بین سازمان‌ها و شرکت‌های مختلفی که در هر زمینه فعالیت می‌کنند، هدایای سازمانی انواع مختلفی دارد که می توان به صورت، هدایای خوراکی، تزئینی، لوکس و… باشد.

مزایای هدایای سازمانی

مزایای هدایای سازمانی

همانطور که بیان شد، هدایای سازمانی انتخاب هوشمندانه ای است که شرکت ها به کارکنان می دهند و فواید زیادی دارد که عبارتند از:

بالا بردن روحیه و رضایت کارکنان

 بدون شک، یکی از مهمترین عوامل برای رشد هر کسب و کاری، داشتن کارکنان با روحیه و پرتلاش است. یکی از مزایای اعطای هدیه سازمانی به کارکنان، ارتقاء روحیه و حس رضایت آن‌هاست که سبب می‌شود راندمان کاری کارکنان نیز بالاتر برود و به نوعی یک تیر و چند نشان است. 

ایجاد ارتباط با شرکا

 با استفاده از این هدایا شما می‌توانید جایگاه کسب و کار خود را در بین شرکا و همکارانتان ارتقا داده و به رشد کسب و کار خود کمک کنید. 

وفادارسازی کارکنان

در نتیجه دادن هدیه سازمانی به مخاطبان و کارکنان یک بازی دو سر برد به حساب می‌آید زیرا اولا هزینه‌ی بسیار کمی دارد و در ثانی تاثیر آن بر روی مشتری و کارکنان بسیار بیشتر از چیزی‌ست که تصور می‌کنید. 

در ادامه سعی داریم به معرفی جدیدترین و پرطرفدارترین انواع هدیه‌های سازمانی سوغات مادرجون پرداخته و در خصوص هر کدام از آن‌ها توضیحات مختصری ارائه کنیم.

انواع هدایای سازمانی

تندیس ها

تندیس ها صنعت و هنر ساخت تندیس برگرفته از هنرهای تجسمی و صنایع تبدیلی و پایه است که در تلفیق آن دو ، آثار بدیعی خلق می گردد . شاید زیباترین تندیس ها که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند، تندیس های ساخته دست هستند که با چوب ساخته می شوند که تلفیقی از منبت کاری و میناکاری هستند.

ست اداری

هدایای سازمانی اداری هم یکی از ست‌های جذاب و باکیفیتی هستند که طرفداران زیادی دارند. هدایای اداری شامل  جا چسبی – جا تقویمی – پایه پرچم  و کارد نامه بازکن و خودکار و جا قلمی کشویی و لیوان می‌باشند. این هدایا کاربرد فراوانی دارند و در عین حال از قیمت مناسبی برخوردارند. ست کامل هدیه سازمانی اداری هم یکی دیگر از هدایای اداری است که کادو مخصوص آقایان و خانم‌ها است و هدیه‌ای بسیار شکیل و جذاب به حساب می‌آید.

باکس هدیه

باکس هدیه سازمانی یکی از هدایایی هستند که برای کارکنان خاص و مشتریان وفادار مناسب است.باکس های هدیه سوغات مادرجون انواع مختلفی دارد .

باکس هدیه شامل باکس زیبای مشکی که شامل یک عدد ساعت خورشیدی سایز ۱۵ و جاقلمی و خودکار و جعبه خاتم کاری می باشد که هم برای خانم ها و هم آقایان طرفدار دارد.

همچنین گلدان های فیروزه کوبی که یکی از جذاب ترین هدایای سازمانی است.

به طور کلی، دردنیای مدرن امروزه که رقابت تنگاتنگی بین برندها و شرکت ها وجود دارد استفاده از روش های تبلیغاتی مختلف باعث می شود که شما از قافله ی تبلیغات عقب نمانید. پیشنهاد ما برای شما این است علاوه بر دیگر روش ها از روش خرید هدیه سازمانی و شرکتی نیز استفاده کنید تا نام تجاری شما بیشتر بتواند به میان خانه ها راه پیدا کند. سایت سوغات مادرجون به دلیل سال ها تجربه، محصولاتی با کیفیت و زیبا به شما ارائه می دهد.

آماده سازی سفارشات :

  • جهت آماده سازی سفارشات شما عزیزان از انواع محصولات خاتم کاری صنایع دستی سوغات مادرجون جهت دکوراسیون، اداری و یا جهیزیه می توانید با شماره ۰۹۰۲۹۹۹۲۲۶۲( سرکار خانم کاظمی ) در واتساپ پیغام دهید.
  • دوستان و عزیزانی که فروشگاه و یا سفارش ارگانی و تعداد بالا دارند می توانند با شماره ۰۹۱۳۷۳۰۰۶۶۷ (جناب آقای توکلی ) در واتساپ و یا به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنند .

نحوه ارسال سفارشات :

  • با شما عزیزان هماهنگ می شود . از طریق پست – تیباکس و یا باربری بسته به شرایط  و خواست  شما خدمتتان ارسال می گردد
  • به امید تولیدات، ایده های متنوع و متفاوت – سفارشات شما و خدمت به شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *