وبلاگ

ماه رمضان 1402 با سوغات مادرجون

ماه رمضان

ماه رمضان

ماه رمضان نام یکى از ماه‏ هاى قمرى و تنها ماه قمرى است که نامش در قرآن آمده است و یکى از چهار ماهى است که خداوند متعال جنگ را در آن حرام کرده است.(مگر جنبه دفاع داشته باشد.) در برخی روایات، رمضان از اسماء خداوند شمرده شده است.

رمضان به عنوان خجسته‌ترین و بهترین ماه در اسلام شناخته می‌شود. مسلمانان از این ماه به عنوان ماه میهمانی خدا نیز نام می‌برند.

در این ماه کتاب‏هاى آسمانى قرآن‏ کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است.

ماه مبارک رمضان، در میان مسلمانان از احترام، اهمیت و جایگاه ویژه‏ اى برخوردار است.

این ماه به جهت نزول قرآن کریم و ویژگى‏ هاى منحصربه فردی که دارد در میان ماه‏ هاى سال‏ قمرى برترین است.

به همین دلیل، حال و هوای ماه رمضان و سفره افطار برای بیشتر ما همراه با خاطرات زیبایی است. 

و چه بسا می توان با کمی خلاقیت، سفره های زیبا و چشم نوازی برای دورهمی های افطار و یا حتی افطاری های ساده خانوادگی تدارک دیدو خاطرات خوبی خلق کرد.

در ادامه به معرفی محصولات سوغات مادرجون برای تزئین سفره افطار می پردازیم.

سوغات مادرجون
سوغات مادرجون

تزئین سفره افطار

تزیین یک سفره زیبا برای افطار یا هر مهمانی و مراسم دیگر هم بستگی به استفاده از ظروف و سفره و غذا های زیبا دارد و هم تزیین تک تک خوراکی های سفره که میتوانید سفره را زیبا تر و دلنشین تر کند.

در این مقاله به معرفی ظروف صنایع دستی اصفهان که سفره افطار را می توان زیباتر جلوه کند، می پردازیم.

ظروف فیروزه کوبی

فیروزه‌ کوبی یکی از صنایع دستی پرطرفدار اصفهان است. به هنر قرار دادن فیروزه روی اشیا و استفاده از این سنگ برای تزیین وسایل فیروزه کوبی گفته می شود. این هنر با قرار دادن قطعه‌های کوچک سنگ فیروزه به حالت موزاییکی بر سطح ظرف‌ها، زیورآلات و اشیای تزئینی، شناخته می شود.رنگ جذاب و آبی این سنگ به دلیل وجود عنصر مس در آن است.  ترکیب این ظروف با شیرینی و زولبیا و بامیه هم بیشتر از هر چیزی به دل می نشیند و همینطور با خرید لوازم چای خوری مثل قندان فیروزه کوبی و یا ست چای خوری مثل گالش فیروزه کوبی طعم لذیذ نوشیدنی چای را در ماه رمضان چند برابر کنید.

سوغات مادرجون
فیروزه کوبی

ظروف مس و پرداز

یکی از جذاب ترین هنر های ایرانی که امروزه به شهرت جهانی رسیده است، هنر مس و پرداز است.مس و پرداز یا به عبارت دیگر نقاشی روی مس از هنر زیبای مینا کاری الهام گرفته شده است. شما می‌توانید مجموعه‌ای از این محصولات را در خانه و محل کار خود قرار دهید و یا می‌توانید آنها را به عنوان ظرف پذیرایی از مهمانان خود در یک مهمانی ساده یا یک مراسم ویژه در نظر بگیرید.این هنر شاهکار دست بشر پر از رنگ‌های جذاب است که چشم هر بیننده‌ای را مبهوت می‌کند.

ظروف مس و خاتم

هنر مس و خاتم، تلفیقی از خاتم کاری و مس اسـت که سبب خلق ترکیب بی نظیري می شود.. خاتم یکی از هنرهاي اصیل و ملی ایران است که حاصل هنر زیبایی شناسی و خلاقیت است،خاتم کاري یک کار دسـتی روي مس با کیفیت بالا است. با دیدن صنایع دستی ایرانی به روح شرقی نهفته در آن پی خواهید برد. آن را امتحان کنید و از هنر ناب آن لذت ببرید! براي مثال آجیل خوري با بدنه مسـی خاتم، با ظاهري خاص و منحصر به فرد، با یک لایه محافظ عالی و با کیفیت از پلی استر پایه، که محصولی بسیار زیبا و مناسب براي پذیرایی و دکوراسیون است.

سوغات مادرجون
مس و خاتم

با این محصولات زیبای اصفهان می توان ماه رمضان 1402 متفاوتی داشته باشید، گروه تولیدی صنایع دستی سوغات مادرجون درصدد است تا محصولات با کیفیت را به شما عزیزان عرضه کند.

آماده سازی سفارشات :

  • جهت آماده سازی سفارشات شما عزیزان از انواع محصولات صنایع دستی سوغات مادرجون جهت دکوراسیون، اداری و یا جهیزیه می توانید با شماره ۰۹۰۲۹۹۹۲۲۶۲( سرکار خانم کاظمی ) در واتساپ پیغام دهید.
  • دوستان و عزیزانی که فروشگاه و یا سفارش ارگانی و تعداد بالا دارند می توانند با شماره ۰۹۱۳۷۳۰۰۶۶۷ (جناب آقای توکلی ) در واتساپ و یا به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنند .

نحوه ارسال سفارشات :

  • با شما عزیزان هماهنگ می شود . از طریق پست – تیباکس و یا باربری بسته به شرایط  و خواست  شما خدمتتان ارسال می گردد
  • به امید تولیدات، ایده های متنوع و متفاوت – سفارشات شما و خدمت به شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *