وبلاگ

کادو تولد

کادو تولد

کادو تولد

همیشه با نزدیک شدن تولد یکی از عزیزان با این سوال قطعا مواجه شد که کادو تولد چی بخرم ،به هر حال کادو تولد و هدایای مناسبتی یکی از دغدغه هایی است که همیشه باعث می شود که فرد دچار سردرگمی شود به همین خاطر گروه تولیدی صنایع دستی سوغات مادرجون به شما کمک می کند تا با توجه به سلیقه و علایق طرف مقابلتان مناسب ترین هدیه و کادو را انتخاب کنید.

کادو تولد

جشن تولد مناسبتی است که درآن روز سالگرد به دنیا آمدن یا به وجود آمدن یک فرد یا یک نهاد به عنوان یادبود جشن گرفته می شود در بسیاری از فرهنگ تولدها علاوه بر هدیه، جشن و شادی هم همراه است.

ایرانیان از اولین اقوامی بودند که جشن تولد برگزار می کردند و با استناد به هرودوت، مورخ یونانی هم دوره هخامنشیان در سده 50 قبل از میلاد مسیح گفته می شود روزی که بیشتراز همه مناسبت ها در بین ایرانیان جشن گرفته می شود زادروز یا تولد آنان است.

صنایع دستی  با تاریخچه اصیل و غنی خود و آمیخته بافرهنگ و اصالت ایرانی با دقیق‌ترین و ظریف‌ترین ساخت و پرداخت به معنای واقعی، یک کادو تولد بی‌نظیر و منحصربه‌ فرد به‌حساب می‌آید. هدیه‌ای که گیرنده آن را از سلیقه، فرهنگ، غنی و اصیل بودن شما مطمئن می‌کند. هدیه‌ای درخور و بی‌بدیل که در آن شور و شعور ایرانی موج می‌زند.

کادو تولد

برای کادو تولد می توان صنایع دستی را پیشنهاد کرد چون صنایع دستی آن‌قدر گسترده است و از هنر و ریزه کاری بالایی برخوردار است که محدوده‌ای نمی‌توانیم برای آن قائل شویم. برتری محصولات صنایع دستی نسبت به دیگر محصولات قدمت و تک بودن محصولات است. اگر متوجه باشیم که هر محصول جدا از تکرار تولید آن یک‌بار به خاطر ریزه کاری‌های دست تولید می‌شود نظر دیگری پیدا می‌کنیم. از زیر شاخه‌های صنایع دستی می‌توانیم به پدیده‌هایی مثل محصولات مینا کاری، خاتم، فیروزه کوبی، پارچه قلم کار، ملیله کاری، مس و پرداز، اشاره کرد؛ که هرکدام از آن‌ها امضای اساتید بر وجودشان نقش بسته است.

در ادامه با محصولات سوغات مادرجون برای کادو تولد آشنا می شوید.

کادو تولد چی بخرم؟

ملیله کاری

نقوش رایج در ملیله سازی یا ملیله کاری  همانند سایر نقوش صنایع دستی اکثراً ذهنی و ملهم از طرح‌های قدیمی و سنتی است، حس نابِ عشق را در تارو پود هدیه جا می‌گذارد.

کادو تولد

میناکاری

انتخاب این کادو ، بیانگر اهمیت فرد هدیه گیرنده نزد شماست. او به خوبی درک می‌کند که شما حتی برای انتخاب جعبه این هدیه وقت گذاشته اید و یک مجموعه نفیس را به او تقدیم کرده‌اید.

کادو تولد

خاتم کاری

خاتم‌کاری یکی از جلوه‌های مهم هنرهای ظریفه و صنایع دستی ایرانی است که توانسته در طول سال‌ها همچنان نقش خود را در میان صنایع دستی حفظ کند و به نمادی از ترکیب اصالت، زیبایی و هنر تبدیل شود.

کادو تولد

فیروزه کوبی

هنر فیروزه کوبی در صنایع دستی اصفهان با زیبایی و جلوه ی بی نظیر محسوب می شود و همچنین خرید و استفاده از این محصول اثرات مثبت بر روی جسم و روح انسان دارد.

کادو تولد

مس و پرداز

این هنر که نوعی نقاشی روی ظروف مسی است از میناکاری الهام گرفته و می توان آن را زیرمجموعه ی هنر میناکاری روی مس به شمار آوردو می توان هدیه ای منحصربه فرد برای کسی که دوستش دارید.

کادو تولد

به طور کلی، کادو تولد یکی از جذاب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین تعاملات انسانی است که گاهی مواقع پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. زمانی که هدیه‌ای رد و بدل می‌شود در مغز هدیه‌دهنده و گیرنده هورمونی با نام سروتونین ترشح می‌شود که منجر به حالت روحی و روانی خوشایندی خواهد شد. نکته جالب توجه این است که تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که این احساس خوب برای دهنده‌ی هدیه ماندگارتر و اثربخش‌تر است، در نتیجه زمانی که هدیه می‌دهیم در واقع به حال خوب خودمان کمک شایانی نموده‌ایم.

آماده سازی سفارشات :

  • جهت آماده سازی سفارشات شما عزیزان از انواع محصولات صنایع دستی سوغات مادرجون جهت دکوراسیون، اداری و یا جهیزیه می توانید با شماره ۰۹۰۲۹۹۹۲۲۶۲( سرکار خانم کاظمی ) در واتساپ پیغام دهید.
  • دوستان و عزیزانی که فروشگاه و یا سفارش ارگانی و تعداد بالا دارند می توانند با شماره ۰۹۱۳۷۳۰۰۶۶۷ (جناب آقای توکلی ) در واتساپ و یا به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنند .

نحوه ارسال سفارشات :

  • با شما عزیزان هماهنگ می شود . از طریق پست – تیباکس و یا باربری بسته به شرایط  و خواست  شما خدمتتان ارسال می گردد
  • به امید تولیدات، ایده های متنوع و متفاوت – سفارشات شما و خدمت به شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *