وبلاگ

7 پیشنهاد برای کادوی روز ولنتاین

روز ولنتاین

روز ولنتاین

روز ولنتاین یا روز عشق که برگرفته از سنن روم باستان و مسیحیت است، به عنوان جشنی عرفانی، فرهنگی، مذهبی می شناسند عشاق در این روز با دادن کادو یا گل، عشق خود را به معشوق ابراز می کنند .

داستان روز ولنتاین کامل و دقیق در دست نیست و تعدادی داستان از شهادت ولنتاین در 14 فوریه روایت شده است.

اگرچه حقیقت افسانه های ولنتاین مبهم است ولی در تمام این داستان ها بر عشق بسیار تاکید دارندو هر ساله روز ولنتاین جشن گرفته می شودو در کشورهای مختلف هم به شکل های گوناگون است.

سپندارمذگان در ایران

در ایران جشن اسفندگان که بر گرفته از آیین های ایرانی بوده، به این روز سپندارمذگان یا اسفندارمذگان گفته می شود که 5 اسفند ماه است.

ابوریحان بیرونی دانشمند بزرگ ایرانی، در آثارالباقیه خود روزسپندارمذگان را روز بزرگداشت زن و زمین می دانسته است و تاریخچه این روز به این صورت بوده است که در ایران هر ماه سی روز بوده است و همین طور ماه ها اسم داشتند، بنابراین سپندارمذ لقب ملی زمین است یعنی مقدس و فروتن و دوست داشتن.

زمین نماد عشق است چون همه را به چشم خود زیبا می نگرد، به همین دلیل در ایران باستان سپندارمزگان نماد عشق لقب داده شده است.

نکته قابل توجه این است که این روز فقط مختص عشاق نیست، هر کس در این روز می تواند برای کسی که دوستش دارد هدیه بگیرد وعشق و علاقه خود را ابراز کنند.

کادو برای روزولنتاین چی بخرم؟

خرید کادو ولنتاین همیشه دغدغه بیشتر خانم ها و آقایان است. انتخاب یک کادو ولنتاین مناسب برای فردی که دوست دارید، اغلب دشوار به نظر می رسد.اگرهنوز نمی دانید در این چی بخرید، در ادامه با معرفی محصولات سوغات مادر جون با ما همراه باشید.

روز ولنتاین یا روز عشق، یکی از مناسبت هایی است که می توانید افراد مهم زندگی تان را با یک هدیه خوشحال کنید تا بتوانید احساس و عشقتان را به او نشان دهید.

حقیقتا، انتخاب یک هدیه مناسب و خوشحال کننده، کمی دشوار است؛ اما نگران نباشید. در این مقاله از سوغات مادر جون، 7 ایده فوق العاده برای کادو ولنتاین را به شما معرفی می کنیم تا با یک دید روشن، بتوانید بهترین کادو روز ولنتاین را برای عزیزانتان تهیه کنید.

معرفی محصولات سوغات مادرجون

باکس هدیه کد 1009: این باکس شامل باکس ترمه آبی و دوعدد گلدان مینا نقلی و بشقاب میناکاری است و بهترین گزینه برای اینکه احساس قلبیتان را برای کسی که دوستش دارید است.

باکس هدیه

باکس هدیه کد 1041: این باکس زیبای روترمه که شامل دو گلدان ملیله مدل مدادی و یک عدد بشقاب سه پایه ملیله می باشد و کادوی ماندگار و جذاب است.

باکس هدیه

باکس هدیه کد 1058: این باکس هدیه شامل باکس قلبی و یک عدد جاحلقه ای و سرمه دان و سرکلیدی خاتم کاری است، یک هدیه خاص که دارای بسته بندی بسیار شیک است ، ذوق باز کردن کادو را چندین برابر می کند و بر هیجان جشن می افزاید.

باکس قلبی

باکس هدیه کد 1079: این پک شامل باکس سفید و گلدان فیروزکوب و سفره قلمکار است. هدیه ای منحصر به فرد و زیبا .

کادوی مناسب

باکس هدیه کد 1080: این باکس کاربردی شامل باکس سفید، قلمدان و خودکار خاتم کاری است، با این هدیه حسن سلیقه ی خود را به عشق خود نشان دهید. 

باکس هدیه

باکس هدیه کد 1031: پک هدیه که شامل باکس ترمه و دو گلدان فیروزه کوبی است، مطمئنا زیبا ترین هدیه ای خواهد بود که تا به حال به عزیزان خود داده اید.

باکس هدیه

باکس هدیه کد 1044: این پک شامل باکس زیبای روترمه است که شامل یک عدد بشقاب و یک عدد گلدان و یک پروانه ملیله کاری می باشد. با دادن این باکس، حس نابِ عشق را در تارو پود هدیه به جا گذاشته می شود.

باکس هدیه

در واقع کادو بهانه است برای ساختن خاطره ای ماندگار از این روز به یادماندنی ، همین که با رفتارتان نشان دهید که چقدر دوستش دارید قشنگ ترین کادو ولنتاین برای شریک عاطفی شماست. انرژی عشق مقدار مشخص و انتها ندارد و بی نهایت است و میتوان با آن بر تمام ابعاد زندگی رنگ پاشید. با این حال این بسیار مرسوم است که برای این روز زیبا هدیه ای تهیه شود و تک تک دقایقش را با کسی که دوستش دارید بگذرانید و علاقه و احساس واقعی خود را به او ابراز کنید.

آماده سازی سفارشات :

  • جهت آماده سازی سفارشات شما عزیزان از انواع محصولات خاتم کاری صنایع دستی سوغات مادرجون جهت دکوراسیون، اداری و یا جهیزیه می توانید با شماره ۰۹۰۲۹۹۹۲۲۶۲( سرکار خانم کاظمی ) در واتساپ پیغام دهید.
  • دوستان و عزیزانی که فروشگاه و یا سفارش ارگانی و تعداد بالا دارند می توانند با شماره ۰۹۱۳۷۳۰۰۶۶۷ (جناب آقای توکلی ) در واتساپ و یا به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنند .

نحوه ارسال سفارشات :

  • با شما عزیزان هماهنگ می شود . از طریق پست – تیباکس و یا باربری  بسته به شرایط  و خواست  شما خدمتتان ارسال می گردد.
  • به امید تولیدات، ایده های متنوع و متفاوت – سفارشات شما و خدمت به شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *