وبلاگ

هدیه زیارت قبولی چی ببریم؟ هدیه صنایع دستی برای زائر مکه و کربلا

هدیه زیارت قبولی چه ببریم

هدیه زیارت قبولی چی ببریم؟

سفرهای معنوی همیشه با حس و حالی متفاوت همراه هستند؛ مقصد این سفرها میتواند مکه، کربلا، نجف، مشهد و حرم دیگر معصومین (ع) باشد. از طرفی دیگر، زیارت رفتن یک آیین و فریضه الهی است که در ادیان الهی بر انجام آن تاکیدات زیادی شده است؛ به همین جهت افراد سعی می کنند تا در شرایط و موقعیت های مناسب، این فریضه مهم را به جا بیاورند و از برکات آن بهره مند شوند.

دیدار از افرادی که به تازگی از سفر زیارتی برگشته اند، یکی از آداب و رسوم هایی است که از قدیم در کشورمان برقرار بوده است. در بین سفرهای زیارتی سفر حج و سفر کربلا محبوبیت بیشتری میان مردم دارد و هر ساله افراد زیادی متقاضی عزیمت به کشورهای عراق و عربستان برای زیارت هستند. از آداب بدرقه حاجی نیز، هدیه دادن به حاجی برای سلامتی و به استقبال او رفتن هنگام بازگشت از سرزمین وحی است.

کادو برای استقبال از حاجی

کادو دادن به زائر، آن هم اگر مسافرین و زائرین از عزیزان شما باشند بسیار شیرین و دلچسب است؛ اما توجه کنید این هدیه هم کارآمد و کاربردی و در عین حال شیک و مجلل باشد تا عمیقا باعث خوشحالی افراد شود و شیرینی این هدیه مدت ها در خاطرش باقی بماند. بنابراین اگر این روزها دغدغه خرید مناسب ترین کادو برای زیارت قبولی را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با چند پیشنهاد خاص و در خور شان، به شما در خرید هدیه برای زیارت قبولی کمک کنیم.

هدیه برای زائر کربلا

نوع هدیه یا پایین بودن ارزش مادی آن نباید چندان شما را نگران کند؛ چرا که این افراد انتظاری از شما ندارند. اما در مجموع ما در این مطلب هدایایی با ارزش را به شما معرفی می کنیم، که می توانید از آنها به عنوان بهترین انتخاب برای عرض زیارت قبولی به زائرین مکه، کربلا، مشهد و… استفاده کنید.

کادو زیارت قبولی برای زائر مشهد

اسلام برای برقراری روابط اجتماعی و ایجاد مهر و محبت بین افراد جامعه راه های زیادی را ارائه کرده است تا با به کارگیری آنها، پیوند مردم به یکدیگر بیشتر و محکم تر گردد. ارزش های اخلاقی و رفتارهای پسندیده، اغلب بر روابط انسان ها تاثیر می گذارند. یکی از روشهای موثر در جذب و هدایت افراد و پایه گذاری دوستی با آنان، هدیه دادن است.

هدیه دارای انواعی متعددی است؛ ازاین رو جهت استفاده بهتر از مطالب، مناسب است به گونه های مختلف هدیه توجه و براساس آیات و روایات، دسته بندی شود. هدیه در متون اسلامی، به لحاظ محتوا و چیزی که به عنوان هدیه داده می شود، از نظر دریافت کنندگان هدیه و هم از این جهت که هدیه دهندگان چه کسانی هستند، به انواع مختلفی قابل تقسیم است.

بهترین کادو برای دیدنی زائر و هدیه زیارت قبولی

یکی از دغدغه های خرید کادو در خانواده های ایرانی مربوط به زمانی است که زائری از سفر زیارتی بر می گردد و حالا وقت آن می رسد که به دیدار او بروند و در این دیدار به او هدیه ای ارزشمند بدهند. کادو برای زیارت قبولی بنابر رسم و آداب خاص این مناسبت، می تواند گزینه های مختلفی را در بر بگیرد. برای افرادی که از سفرهای زیارتی بر می گردند، بیشتر از هدیه، دیدار است که آنها را خوشحال می کند و برایشان با حس ارزشمندی زیادی همراه است.

 

تابلو فیروزه کوبی

تابلو فیروزه کوبی مسی طرح وان یکاد

اولین و مناسب ترین گزینه از صنایع دستی اصفهان جهت اهدا کادو برای زیارت قبولی، قاب بشقاب های میناکاری می باشد که شما میتوانید به عنوان هدیه ای زیبا و مقرون به صرفه از آن استفاده کنید. این قاب بشقاب ها در طرح ها و نقش ها و سایز های مختلف در سایت سوغات مادرجون موجود و قابل سفارش می باشد.

 

قاب بشقاب میناکاری

اولین و مناسب ترین گزینه از صنایع دستی اصفهان جهت اهدا کادو برای زیارت قبولی، قاب بشقاب های میناکاری می باشد که شما میتوانید به عنوان هدیه ای زیبا و مقرون به صرفه از آن استفاده کنید. این قاب بشقاب ها در طرح ها و نقش ها و سایز های مختلف در سایت سوغات مادرجون موجود و قابل سفارش می باشد.

 

تابلو مسی یا قاب مسی حکاکی شده

گزینه بعدی جهت هدیه برای زیارت قبولی، قاب های الماس تراش مسی هستند که در سایزهای 30، 37، 45 و 47 سانتی موجود می باشند و با نمای زیبای گل و مرغ، چهار قل و وان یکاد حکاکی شده و قابل سفارش هستند. جنس این قاب ها از پی وی سی بوده و نقوش موجود بر روی پلاک داخل قاب توسط حکاکی روی مس ایجاد شده است. این قاب ها در طرح ها و نقش ها و سایز های مختلف در سایت سوغات مادرجون موجود و قابل سفارش می باشد.

 

باکس هدیه نفیس صنایع دستی

گاهی اوقات با توجه به جایگاه ویژه زائر نزد ما، به دنبال هدیه ای نفیس تر و با ارزش از صنایع دستی هستیم که با توجه به بودجه و شرایط اقتصادی جامعه , نمونه های بسیار زیادی از باکس ها و هدیه های شکیل صنایع دستی اصفهان توسط  گروه صنایع دستی سوغات مادرجون طراحی و آماده سازی شده است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به دسته بندی هدایای مناسبتی از قسمت بالای سایت، هدیه مد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید تا در حداقل زمان ممکن، باکس هدیه نفیس صنایع دستی اصفهان برای شما عزیزان ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *