وبلاگ

راهنمای خرید شکلات خوری | چند نکته مهم در هنگام خرید شکلات خوری

راهنمای خرید شکلات خوری

شکلات خوری چیست؟

گذاشتن یک ظرف شکلات یا شیرینی روی میز از اصلی‌ترین کارهای کدبانوی خانه برای پذیرایی از مهمان است. یک شکلات خوری جذاب با شکلات‌های رنگی و یا شیرینی‌های جذاب می‌تواند کامل‌کننده مهمانی شما باشد.

شکلات خوری یکی از ظرف های بسیار پر استفاده در منزل می باشد این وسیله به دلیل طراحی و زیبایی خاصی که دارد باعث زیباتر شدن محیط پذیرایی می شود و بیشترین استفاده را در مراسم و  مهمانی ها ، عروسی و مراسم عید دارد.

شما با داشتن این وسیله می توانید علاوه بر پذیرایی از مهمان های خود ، در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه خود نیز استفاده کنید یکی از خصوصیات مهم وسایل پذیرایی مانند شیرینی خوری و شکلات خوری جنبه تزئینی آن ها میباشد که شما می توانید به همین منظور از آن ها در دکوراسیون داخلی منزل خود  و ویترین سالن پذیرایی نیز استفاده کنید.

ظروف های پذیرایی به دلیل ساختار و طراحی خاصی که دارند جلوه مناسبی به مراسمات و مهمانی های ما می دهند و باعث می شوند مهمان ها از سلیقه ما در انتخاب همچین وسایل پذیرایی زیبایی تعریف کنند.

اگر شما هم به دنبال خرید ظرف شکلات خوری برای منزل خود می باشید و نمی دانید چه مدلی را انتخاب کنید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید ما در این مطلب قصد داریم به تمامی نکات مهم این وسیله اشاره کنیم و هر کدام را بصورت تک به تک برای شما توضیح دهیم.

شکلات کاکائویی آیدین تخم مرغی

اندازه و وزن

از نکات مهمی که باید هنگام خرید ظروف پذیرایی در نظر داشته باشید، اندازه و وزن ظروف پذیرایی از جمله شکلات و شیرینی‌خوری است. دقت داشته باشید شکلات خوری یکی از وسایلی است که نیاز است برای پذیرایی از مهمان آن را جابه‌جا کنید. پس اگر وزن زیادی داشته باشد در هنگام جابه‌جایی شما را اذیت خواهد کرد. ازاین‌رو تأکید می‌کنیم به دنبال خرید شکلات خوری‌هایی باشید که بتوانید به‌راحتی و بی‌هیچ زحمتی آن را به اطراف حمل کنید. و در ضمن فضا و اندازه لازم برای میزان پذیرایی ما داشته باشد.

درفروشگاه صنایع دستی سوغات مادرجون شما می توانید با توجه به سلیقه خود از هر دسته انتخابی , شکلات خوری مد نظر خود را در سایز مد نظر خود انتخاب کنید و به صورت خرید حضوری و یا به صورت آنلاین از فروشگاه صنایع دستی سوغات مادرجون سفارش دهید.

قیمت

بدون شک هنگام خرید، قیمت یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد. اگر قیمت و هزینه برای شما مهم باشد باید به کیفیت و جنس محصول انتخابی هم دقت زیادی داشته باشید با انتخاب محصولات ارزان و با قیمت پایین جنس ضعیف و شکننده را انتخاب نکنید تا بعدها دچار پشیمانی شوید. از طرفی در نظر داشته باشید انتخاب صنایع‌دستی علاوه بر اینکه به هنرمندان این صنعت کمک می‌کنند، جلوه‌ای خاص به مهمانی‌های شما می‌دهد.

لازم به ذکر است  که  در سایت فروشگاه صنایع دستی سوغات مادرجون شما میتوانید با مراجعه به هر دسته از جمله مس و فیروزه , مس و پرداز , میناکاری ,خاتم کاری , ملیله کاری و مس و خاتم , شکلات خوری مد نظر خود را انتخاب کرده و آن را بصورت آنلاین در ابعاد مد نظر خود سفارش دهید.

انتخاب جنس مناسب

یکی از اصلی‌ترین نکات، توجه به جنس شکلات یا شیرینی‌خوری و نوع ماده به‌کاررفته در ساخت زیر ساخت شکلات خوری از جمله، کریستال، مس، چوب، سفال، سرامیک و … است. شکلات خوری‌های کریستال و شیشه‌ای همیشه مد روز هستند و با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها در هنگام پذیرایی استفاده کنید ولی بشدت شکننده هستند و هر سال تنوع و مدلی جدید به بازار عرضه می گردد که قطعا مدل قدیمی تر به اصطلاح از مد می افتد و در ضمن در هنگام فروش ارزش چندانی ندارد. اگر چیدمان منزل شما کلاسیک است، ظروف برنجی و مسی انتخاب مناسبی هستند؛ که از جمله ظروف شکلات خوری فیروزه کوبی و شکلات خوری مس و خاتم جز زیباترین ظروف هستند. اما اگر دکوراسیون منزل شما مدرن است، شکلات خوری‌های چوبی انتخاب بهتری هستند که اگر اهل خرید صنایع دستی هستید شکلات خوری خاتم کاری انتخاب خوبی هستند. اگر به دنبال شکلات خوری منحصربه‌فرد، جذاب و بادوام هستید ما به شما ظروف زیبا و فانتزی مسی از جمله گز خوری ملیله کاری را پیشنهاد می‌کنیم.

ظروف پذیرایی مسی

همان‌طور که می‌دانید فلز مس دارای خواص فراوانی برای سلامتی است. در طی سالیان بشر متوجه شد که برخی از فلزات برای سلامتی مفید هستند و در نتیجه از آن برای ساخت ظروف و وسایل استفاده کردند. مس یکی از این آلیاژهاست. مس، یک ماده معدنی ضروری در تمام بافت‌های بدن است؛ مس و آهن، باعث تشکیل گلبول‌های قرمز می‌شوند. مس، همچنین کمک می‌کند تا رگ‌های خونی، اعصاب، سیستم ایمنی بدن و استخوان‌ها سالم بمانند. بهبود سلامت پوست و مو، پیشگیری از کم‌خونی، تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت سلامت قلب از دیگر فواید استفاده از ظروف مسی است.

علاوه بر این ظروف مسی بسیار چشم‌نواز هستند و استفاده از آن‌ها در دکور خانه و یا هنگام پذیرایی چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. امروزه هنرمندان صنایع‌دستی کشورمان باظرافت خاصی بر روی ظروف مسی کارکرده و طرح‌های قلم‌زنی زیبایی را می‌آفرینند.

کلام آخر :

شکلات خوری یک محصول لازم و ضروری برای هر مراسم و مجلس و پذیرایی می باشد , که با توجه به موقعیت و نحوه چیدمان و دکوراسیون خود می توانید از بین تمام دسته های موجود صنایع دستی , شکلات خوری مد نظر خود را انتخاب کرده و بصورت آنلاین و یا خرید حضوری سفارش دهید .

خرید محصولات مد نظر خود و انتخاب آن از صنایع دستی کشور می تواند کمک شایان توجهی به زندگی هنرمندان عزیز کشورمان باشد در ضمن خرید این محصولات با توجه به ارزش ذاتی این محصولات که مس و خاتم می باشد , در هنگام فروش و یا جا به جا کردن این محصولات به شما ارزش افزوده تعلق می گیرد و در واقع ارزش محصول شما نه تنها کم نمی شود بلکه ارزش بیشتری به مرور زمان پیدا خواهد کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *